ponedeljek, 19. januar 2015

Dvojno veselje

Čakanje na rojstvo otroka je vznemirljivo, a prijetno čakanje. Kaj pa če vemo, da nekdo pričakuje kar dva otroka v enem paketu?! ;)

Zadnje dni leta 2014 sta me kar dve prijateljici razveselili z novico, da so na svet prišli dvojčki; ena je povila dva fanta, druga pa dve deklici. Takoj so mi v glavi brneli koleščki, kakšno čestitko naj izdelam. Po dolgotrajnem procesu razmišljanja, rezanja, barvanja, lepljenja ... sta le nastali.


Poleg čestitke sem izdelala tudi primerno kuverto, ki se zapira z magnetkom.

Ugotavljam, da moram še malo vaditi slikarjenje s fotoaparatom, ker mi ni uspelo ujeti čestitke v pravih barvnih odtenkih. Predvsem mi je nagajalo svetleče ozadje, na katerem so imena in copati.

Večkrat rada pokukam Craft-alnico ter občudujem izdelke drugih ustvarjalk. Kot nalašč poteka izziv z naslovom "Nov začetek". Ja, za novopečene staršev dvojčkov je to vsekakor zelo močan, srečen, utrujajoč, nenaspan, vesel, igriv ... nov začetek :)  Pa tudi zame je "Nov začetek", saj prvič prijavljam svoj izdelek na izziv.

Prijavljam pa ju tudi v Galerijo meseca februarja, ki jo ima Najlepši par, saj pentlja, ki povezuje obe ploščici s supergi, je nastala s pomočjo kovinske šablone istoimenske znamke.

4 komentarji:

  1. Lepe voščilnice za dvojno srečo si naredila :-)) Copatki so zelo lepi.
    Hvala, ker se igraš z nama v prvem letošnjem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni čestitki za dvojčke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii, dvojna sreča, dvojna skrb. Vse naj gre po planu, pa bojo otročički hitro zrasli.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Nena...sestavila in oblikovala si prekrasni dojenčkasti voščilnici. Obe sta mi zelo všeč.
    Upam, da se boš večkrat sodelovala pri izzivih.
    Hvala, ker sodeluješ na tokratnem izzivu Nov začetek.
    Gostja CRAFT-alnice, Janin ustvarjalni vrt

    OdgovoriIzbriši