nedelja, 4. januar 2015

Zakaj sem tu?

Zakaj je nastal ta blog? Že dalj časa imam željo po tej "sodobni muhi", le trenutka, ko bi jo udejanjila nisem našla. Pa sem si rekla naj si začetek leta 2015 zapomnim po tem, da sem si ustvarila blog ;)

Kar nekaj časa sem iskala ime mojemu blogu. Na vse mogoče stvari sem pomislila, ampak vedno se je izkazalo, da nekdo nekako že uporablja tisto ime. Na koncu sem pristala tam, kjer se bila že na začetku - pri domišljiji.

Že nekaj let se pogostokrat ustavim ob misli Alberta Einstaina:
"Domišljija je pomembnejša od znanja. Lahko se vse ve in nič ne naredi, medtem, ko se z nekaj domišljije veliko naredi."  Sploh ni kaj za dodati. Samo pritrdim mu lahko.

Hja no, ko sem se odločila, da sem našla unikatno ime za moj blog mi je "stric Google" povedal, da se motim. "Na krilih domišljije" se že imenuje zbirka pravljic, ki jih je napisal pisatelj s Koroške. Pa me ne moti (upam, da tudi avtorja pravljic ne :)). Na nek način so del mene. Pogostokrat jih "poklicno" prebiram, včasih pa sežem po njih tudi, ko je "otrok v meni lačen dobre besede, srečnih dogodkov, poučnih izkušenj". Mediji nam vse preveč vsiljujejo senzacionalne, strašne, napihnjene  dogodke, ki nas spravljajo v depresivna razpoloženja. Je preveč, če si želim, da bi po TV obstajala vsaj ena oddaja, kjer bi iskali samo dobre stvari, uspehe med ljudmi?

Blog je nastal z namenom, da bom tu pa tam objavila slike mojih ročno izdelanih čestitk in voščilnic.
Mogoče se vmes pritakne še kaj glasbenega. Mogoče se vmes pritakne še kaj kuharskega. Mogoče se vmes pritakne še kaj vrtnarskega ....

Pustim se presenetiti. Bo že čas pokazal, kaj bo nastalo iz "posejanega semena" :D

Vse dobro

Ni komentarjev:

Objavite komentar