torek, 20. januar 2015

Nov družinski član

Spet dvojčka?!

Ah, ne. Ena mama je rodila Roka, druga pa Mihata. Skupno je to, da sta se oba otroka rodila v istem letu ter da sta mami sodelavki ;) 

Čestitki sta narejeni tako, da tudi onidve skrivata majhno presenečenje v sebi. Najprej vidiš samo body s sončkom, ko pa ga odpreš je notri še sporočilo. Napis z mami in ati bi lahko nadomestila tudi s podatki o otrokovem rojstvu (datum, ura, teža, višina) ampak, ker sem to vedela samo za enega otroka sem (tokrat) to izpustila. 


Ker prijavljam svoj izdelek na januarski izziv Ustvarjalnega dotika - "Nov družinski član", naj povem, da sem izmed izdelkov, ki sem jih kupila pri Ustvarjalnem dotiku, uporabila kovinsko šablono za body (Taylored Expressions Onesie Notecard), modre tekoče perle Ocean blue (dekorativni gumbki na bodyu, pikice na kuverti), srček je iz kovinske ploščice Snowman & woods friends (Cottage Cutz) ter košček magnetnega traku, s pomočjo katerega se priložena kuverta zapira.

Si želim, da bi se ta trend rojstev kar nadaljeval, saj mi je v največje veselje ravno izdelovanje čestitk ob rojstvu. Ja no, tudi poroke niso slabe, posebni dosežki, okrogle obletnice ... ;)

Naj vsi otroci zrastejo v zdravem okolju ob dobrih spodbudah za razvijanje svoje osebnosti, navad in talentov. :)

1 komentar:

  1. Prekrasni čestitki z luštnim sporočilcem v bodiju :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu in vso srečo pri žrebu :) Barbara, Ustvarjalni dotik

    OdgovoriIzbriši