torek, 6. januar 2015

Glejte trije kralji ... ♫

Danes je praznik svetih treh kraljev. Prav se mu reče praznik Gospodovega razglašenja, saj Modri predstavljajo vsa ljudstva sveta. Spominjamo se, da je vsem bila oznanjena vesela novica odrešenja. Bog je poslal svojega Sina na svet, da bi nas odrešil. Ampak njegov čas še ni napočil. Mora še malo zrasti ...

O tej skrivnosti sem jaz pravzaprav razmišljala že v adventnem času, ko sem izdelovala božične voščilnice za vse sorodnike, znance, prijatelje:

Na voščilnico mi je uspelo ujeti vse pomembne reči, ki nam jih podarja božič:
Sveto Družino, zvezdo repatico, pastirje in Modre z vzhoda.

Motiv kovinske šablone so izdelali pri Diesire, ki sem ga pokombinirala z napisom pesmi, dobljenega  pri Ustvarjalnem dotiku. Tudi ozadje sem ustvarila s pomočjo večje štampiljke notnega črtovja in Distress Ink blazinice (rusty hinge). 

Všeč mi je moja letošnja voščilnica. Tako zelo všeč, da sem imela skoraj serijsko proizvodnjo. Na spodnji sliki jih manjka še kakšnih 20 :)




Kot že lahko zaslediš v naslovu, je 6. kitica pesmi "Tam stoji pa hlevček":
          Glejte, trije kralji v lepi zlati halji,
          na kamelah jezdijo.

Tudi na mojih jaslicah so Modri prišli počastiti Jezuščka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar